Kliendisuhtlus
Tõeliselt kliendikeskne haldussüsteem
Paremad tööriistad = õnnelikumad inimesed
Kõik kliendipöördumised kodulehelt ja VoIP kõnedest salvestatakse automaatselt
Korralda kampaania ja saada mass e-kirju, et jõuda potentsiaalse kliendini
Hinda müügivihjeid nende unikaalsete kriteeriumite järgi ning lisa igale hindele sobivad tegevused
Suhtle kliendiga kiiresti ja mugavalt LiveChati vahendusel
Loo reeglid, et vihjed jõuaks õige müügiinimeseni
Logid - kõik kliendikontaktid, olgu need telefoni või e-posti teel, jäävad automaatselt süsteemi.
Kadunud müük - analüüsi kõiki kaotatud müüke ja saa teada, mida järgmine kord veelgi paremini teha.
Kontaktid - loo aadressiraamat kõikide oma klientidega, millele pääsevad ligi kõik sinu müügiinimesed. Lisa igale kliendile suhtluskeel, tarneviisid, arvelduslik info ja palju muud. Igal kliendil võib olla mitu erinevat aadressi (posti-, tarne- ja kontaktaadress)..
Internetikõned - integreeri oma ettevõtte VoIP telefonid ning kõik kõned salvestatakse automaatselt süsteemi.
Pakkumised - koosta kliendile pakkumine ning vestle temaga reaalajas läbi spetsiaalse liidese.