LiveChat
Mugav ja kiire abi reaalajas
Vasta küsimustele, kohe
Vestle külalistega reaalajas ilma lisaprogrammideta
Loo täpsed filtrid, et jõuda õige kliendini õige abiga õigel ajal
Vestle samal ajal, kui teed muid tarvilikke toiminguid kasutades lehe nurgas olevat vestlusakent
Kogu klientide tagasisidet, et teada, mida oleks vaja täiendada
Lisa tüüpvastused lihtsamatele küsimustele, et säästa aega
Määra ära, kas tahad et vestlusaken avaneks kliendi jaoks ise ning kui kaua see võiks aega võtta
Lisa personaalne tervitus ja kohanda nuppude asetust
Vajadusel saad vestlusesse lisada ka kolleege, et küsida nõu ja pakkuda kliendile veelgi paremat abi
Kanalid - määra ära kliendi keelest sõltuvad kanalid, et klient saaks näiteks võimalusel abi oma emakeeles.
Teenindajad - sobita kanali teemast sõltuvalt õige teenindaja vestlustele vastama.
Ajalugu - loe peetud vestlusi uuesti, et parandada oma teadmisi või täiendada teeninduskvaliteeti..
Müügivihjed - lisa vihje potentsiaalse kliendi kohta otse vestlusaknast.