Odoo LiveChat


LiveChat

Mugav ja kiire abi reaalajas

 

Vasta küsimustele, kohe

Vestle külalistega reaalajas ilma lisaprogrammideta

Loo täpsed filtrid, et jõuda õige kliendini õige abiga õigel ajal

Vestle samal ajal, kui teed muid tarvilikke toiminguid kasutades lehe nurgas olevat vestlusakent

Kogu klientide tagasisidet, et teada, mida oleks vaja täiendada

Lisa tüüpvastused lihtsamatele küsimustele, et säästa aega

Määra ära, kas tahad et vestlusaken avaneks kliendi jaoks ise ning kui kaua see võiks aega võtta

Lisa personaalne tervitus ja kohanda nuppude asetust

Vajadusel saad vestlusesse lisada ka kolleege, et küsida nõu ja pakkuda kliendile veelgi paremat abi

Odoo LiveChat

Odoo LiveChat

Kanalid - määra ära kliendi keelest sõltuvad kanalid, et klient saaks näiteks võimalusel abi oma emakeeles.

Teenindajad - sobita kanali teemast sõltuvalt õige teenindaja vestlustele vastama.

Ajalugu - loe peetud vestlusi uuesti, et parandada oma teadmisi või täiendada teeninduskvaliteeti..

Müügivihjed - lisa vihje potentsiaalse kliendi kohta otse vestlusaknast.